Tuesday 19 February 2019

MASALAH SAKIT PINGGANG BACA NI.

SIAPA SELALU SAKIT PINGGANG, MESTI BACA NIH!!!

KELEBIHAN BENGKUNG PREMIUM BEAUTIFUL


1) MENYOKONG SAKIT TULANG BELAKANG
Siapa ada masalah Sakit tulang belakang, Slip Disc, Scoliosis, masalah bongkok terutama bagi orang yang kurus, memang sangat sesuai pakai Premium Beautiful. Terutama pakai Bengkung Moden ni, sebab Bengkung ni dapat menyokong tulang belakang uols untuk dapatkan posture badan yang tegak tau.
Ada client alami Scoliosis dan bernasib baik dapat kesan awal..sekarang client buat rawatan Fisioterapi sambil pakai PB dan keadaan lebih baik bila pakai PB ni daripada makan Pain Killer setiap kali sakit. Ngeri kan.





2) MEMBANTU MEMECAHKAN BATU KARANG
Batu Karang ni kebanyakan dihadapi oleh orang lelaki kan? tapi wanita pun ada juga masalah Batu Karang ni. So, jalan mudah daripada buat pembedahan, better pakai Premium Beautiful. Untuk orang lelaki just pakai Bengkung Moden ni. Sebab FIR yang ada dalam bebenang PB ni akan bertindak untuk memecahkan batu karang uols atau mengesan penyakit yang ada dalam badan kita ni.


3) MENGEMPISKAN PERUT
Perut Buncit??? memang harus cepat-cepat pakai Waist Nipper, sebab salah satu fungsi PB ni dapat Menggerakkan molekul-molekul air dalam badan kita tau. So, kalau uols pakai Waist Nipper ni even 24 hours pun sangat-sangat selesa dan takkan mencucuk atau terasa senak.


4) MEMUDARKAN STRECHMARK
Bagi wanita yang lepas melahirkan sama ada Czer atau pun Normal memang digalakkan untuk memakai Premium Beautiful ni masa berpantang. Dapat memudarkan Stretchmark dekat perut, peha, pinggang. Bukan hanya pudarkan Stretchmarks tau, PB ni jugak dapat reshape kan badan kita ni semula tau. ðŸ’–💖


5) MEMBENTUK PINGGANG
Untuk yang ada masalah pinggang menggeleber atau pun tiada cutting kan, bila uols pakai ja waist Nipper ni, pinggang uols dalam 5 minit dah ada cutting tau. Ye ka? betul uols... tak percaya? Sarung PB ni cepat.








6) ELOK UNTUK BABY YG KENA SAKIT KUNING (Jaundis)
Jaundis ni biasa baby yang baru lahir akan alami kan. Eh, takkan la baby pun nak sarung PB...? hehehhe.. bukan lah sarung PB ni satu set dekat baby, cukup uols letakkan waist Nipper uols atas badan baby setiap malam.
Mudah-mudahan Bacaan Jaundis Baby uols akan berkurangan tau.
Nampak tak PB ni banyak kegunaannya??


7) MENGUBATI SAKIT KAKI YANG LENGUH
Macam ibu yang tengah pregnant setiap malam mesti Cramps then akan jadi lenguh pastu sakit bahagian sendi, alternative mudah.. baik pakai PB ni, caranya letakkan je Waist Nipper ni dekat bahagian yang lenguh tu masa tidur..
Macam mana??

Bestkan bila Baju dalam yang kita pakai ni banyak membantu untuk kesihatan dalaman dan luaran kita??
So kalau nak dapatkan Waist Nipper ni atau satu Set Premium Beautiful.

No comments:

Post a Comment